no-img
اصفهان خرید

پایان نامه بررسي زمينه‌هاي جامعه‌شناختي در اثار جلال آل احمد و تطبيق آن با نظرية كنش متقابل نمادي هربرت بلومر ‌


اصفهان خرید
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

پایان نامه بررسی زمینه‌های جامعه‌شناختی در اثار جلال آل احمد و تطبیق آن با نظریه کنش متقابل نمادی هربرت بلومر ‌
zip
دی ۸, ۱۳۹۳

پایان نامه بررسی زمینه‌های جامعه‌شناختی در اثار جلال آل احمد و تطبیق آن با نظریه کنش متقابل نمادی هربرت بلومر ‌


پایان نامه بررسی زمینه‌های جامعه‌شناختی در اثار جلال آل احمد و تطبیق آن با نظریه کنش متقابل نمادی هربرت بلومر ‌

 

چکیده :

این تحقیق از طریق مطالعه کتابخانه‌ای آثار جلال آل احمد را به بررسی گذاشته به امید اینکه بخشی از زوایای تاریک فرهنگی – اجتماعی جامعه ایران در نتیجه مطالعه آثار این اندیشمند روشن شده و با شناخت پیوستار پدیده‌های اجتماعی – فرهنگی قدمی در راه شناخت پدیده های اجتماعی – فرهنگی برداشته شده باشد که زاویه دید در حل معضلات اجتماعی کامل‌تر گردد، همان طور که اعلام شد با تدقیق در آثار آل احمد به این نتیجه نائل آمدیم که آل احمد را می‌توان به عنوان یک انسان شناس و جامعه شناس که درد جامعه و مشکلات جامعه در آثارش منعکس می باشد معرفی کرد و آثار او قابل شناخت و استفاده در حوزه جامعه‌شناسی و انسان‌شناسی می‌باشد .

عنوان                                                                                       صفحه

فصل اول : « مقدمات و کلیات » ……………………………………………………….  ۱

تاریخچه مطالعاتی…………………………………………………………………………………………………    ۱

بیان مساله ……………………………………………………………………………………………………………   ۷

چارچوب نظری……………………………………………………………………………………………………..   ۸

فرضیات « پرسشهای تحقیق »……………………………………………………………………………. ۱۳

اهداف مطالعاتی……………………………………………………………………………………………………. ۱۵

حدود مطالعاتی……………………………………………………………………………………………………..   ۱۶

اهمیت مطالعاتی……………………………………………………………………………………………………   ۱۷

تعریف اصطلاحات…………………………………………………………………………………………………   ۱۷

فصل دوم : « مرور مطالعاتی »………………………………………………………….. ۲۲

مطالعه متون تحقیقاتی ………………………………………………………………………………………. ۲۳

فصل سوم : « روش تحقیق »……………………………………………………………   ۳۹

مدخل ………………………………………………………………………………………………………….   ۴۰

رسش تحقیق……………………………………………………………………………………………………….   ۴۰     طرح تحقیق………………………………………………………………………………………………………..   ۴۱

فن تحقیق………………………………………………………………………………………………………….    ۴۲     طرح تحلیلی………………………………………………………………………………………………………. ۴۳

طرح زمان اجرایی………………………………………………………………………………………………   ۴۵

فصل چهارم : « ارائه و تجزیه و تحلیل اطلاعات »……………………………..   ۴۶

گرد آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات ………………………………………………………………..   ۴۷

شرایط عینی – ذهنی…………………………………………………………………………………….    ۵۰     جستارهای بنیادی جامعه شناسی ……………………………………………………………………. ۵۸

اجزاء و مفاهیم اصلی هستی شناسی ………………………………………………………………… ۵۹

دیدگاه هستی شناسی در برخی تئوریهای جامعه شناسان غربی………………………   ۶۰

۱-دیدگاه ساختی و کارکرد گرایی……………………………………………………………………..   ۶۰

۲-دیدگاه تضاد گرایی……………………………………………………………………………………….. ۶۴   ۳- دیدگاه تفهمی……………………………………………………………………………………………..   ۶۶

۴- دیدگاه تفسیر گرایی(کنش متقابل نمادی هربرت بلومر)…………………………….   ۷۱

دین و امور خدایی درآثارجلال آل احمد…………………………………………………………..    ۷۲

 

 

عنوان                                                                                           صفحه

تحلیل تکنیکی و تئوریکی …………………………………………………………………………………   ۱۹۰

فصل پنجم : « استنتاج و توصیه ها » ………………………………………………  ۱۹۸

نتایج تحقیق………………………………………………………………………………………………………..   ۱۹۹

توصیه ها(پیشنهادات)…………………………………………………………………………………………   ۲۰۹

ضمائم………………………………………………………………………………………………………………….   ۲۱۱

زندگینامه……………………………………………………………………………………………………………   ۲۱۲

سالشمار زندگی…………………………………………………………………………………………………..   ۲۲۰

فهرست کتب با سال انتشار……………………………………………………………………………….. ۲۲۳

کتابنامه ( فارسی ، لاتین ) ……………………………………………………………………………….. ۲۲۵

 

 

 

عنوان                                                                                           صفحه

انسان در اندیشه جلال آل احمد………………………………………………………………………….   ۸۱

جامعه و روابط متقابل در اندیشه جلال آل احمد……………………………………………….   ۹۱

اجزاء و مفاهیم اصلی معرفت شناسی و روش شناسی………………………………………..   ۹۸

دیدگاه روش شناسی در برخی تئوریهای جامعه شناسان غربی………………………….   ۹۹

۱-دیدگاه ساختی و کارکرد گرایی……………………………………………………………………….   ۱۰۰

۲-دیدگاه تضاد گرایی…………………………………………………………………………………………..   ۱۰۲

۳-دیدگاه تفهمی…………………………………………………………………………………………………..   ۱۰۵

۴-دیدگاه تفسیر گرایی (کنش متقابل نمادی هربرت بلومر)………………………………   ۱۰۸

روش شناسی و معرفت شناسی در اندیشه جلال آل احمد………………………………….   ۱۰۹

اجزاء و مفاهیم اصلی ایستایی شناسی اجتماعی………………………………………………….   ۱۱۹

دیدگاه ایستایی شناسی در برخی تئوریهای جامعه شناسان غربی………………………   ۱۲۰

۱-دیدگاه ساختی و کارکرد گرایی……………………………………………………………………….   ۱۲۰

۲-دیدگاه تضاد گرایی…………………………………………………………………………………………..   ۱۲۳

۳-دیدگاه تفهمی………………………………………………………………………………………………….. ۱۲۵

۴-دیدگاه تفسیر گرایی (کنش متقابل نمادی هربرت بلومر)………………………………  ۱۲۸

ایستایی شناسی در اندیشه جلال آل احمد…………………………………………………………. ۱۲۹

جامعه شناسی سیاسی………………………………………………………………………………………….. ۱۲۹

جامعه شناسی اقتصادی………………………………………………………………………………………… ۱۴۳

جامعه شناسی روستایی………………………………………………………………………………………… ۱۵۰

اجزاء و مفاهیم اصلی پویایی شناسی اجتماعی…………………………………………………….. ۱۵۶

دیدگاه پویایی شناسی در برخی تئوریهای جامعه شناسان غربی………………………… ۱۵۷

۱-دیدگاه ساختی و کارکرد گرایی……………………………………………………………………….. ۱۵۷

۲-دیدگاه تضاد گرایی………………………………………………………………………………………….. ۱۵۹

۳-دیدگاه تفهمی…………………………………………………………………………………………………. ۱۶۱

۴-دیدگاه تفسیر گرایی(کنش متقابل نمادی هربرت بلومر)………………………………. ۱۶۴

شرایط تغییرات اجتماعی در اندیشه جلال آل احمد…………………………………………   ۱۶۵

مراحل تغییرات اجتماعی در اندیشه جلال آل احمد…………………………………………. ۱۶۹

کارگزاران تغییرات اجتماعی در اندیشه جلال آل احمد…………………………………… ۱۷۶



2,000 تومان

قالب بندی: word-کاملاآماده-176 صفحه

قیمت: 2000 تومان

برای محصولات دانلودی پس از پرداخت آنلاین ،لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود

اخطار: این پروژه ها فقط جنبه کمک آموزشی دارند و از ارائه به عنوان پروژه درسی خودداری فرمایید(درغیر اینصورت عواقب متوجه خریدار است و سایت مسئولیتی ندارد)

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.