no-img
اصفهان خرید

تحقیق بررسي عوامل مؤثر بر طرح تكريم از ديدگاه ارباب رجوع در وزارت كار و امور اجتماعي


اصفهان خرید
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

تحقیق بررسی عوامل مؤثر بر طرح تکریم از دیدگاه ارباب رجوع در وزارت کار و امور اجتماعی
zip
خرداد ۱۰, ۱۳۹۴

تحقیق بررسی عوامل مؤثر بر طرح تکریم از دیدگاه ارباب رجوع در وزارت کار و امور اجتماعی


تحقیق بررسی عوامل مؤثر بر طرح تکریم از دیدگاه ارباب رجوع در وزارت کار و امور اجتماعی

-۱ مقدمه:

تکریم[۱] انسان به عنوان متعالی ترین مخلوق پروردگار در قرآن کریم بدان اشاره شده است آدمی به لحاظ دارا بودن قوه ناطقه افضل موجودات است و برتراز آنان می‎باشد زیرا در پرتو این خصیصه ذاتی ارتباط با عالم ماده و معنا و همنوع خود پیدا می‎کند.

ضرورت برآورده شدن احتیاجات بشر تعامل و ارتباط بین آنان را پدید می‎آورد و از همین زمان بود که ارزشها و هنجارها رفته رفته جای خود را به عنوان یک رکن و استوانه مهم در جوامع مستحکم نمود. امروزه به جد دریافته ایم احترام به دیگران چه در محیط خانواده، جامعه، اداره و … مستلزم تکریم و جلب رضایت طرفین می‎باشد.

در نظام اداری کشور ما برآورده نمودن خواسته و امورات مراجعه کننده همواره مورد تأکید مسئولین امر و کارمندان شریف دولت بوده است که این مهم در برنامه سوم توسعه اقتصادی سیاسی و برنامه های هفتگانه تحول اداری به عنوان یکی از ضروری ترین اهداف اجرای برنامه های مذکور در سطح نظام اداری دولت پاسخگو و خدمتگزار مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته است.

[۱] honor

فهرست مطالب

عنوان ………………………………………………………………….. صفحه

فصل اول: مقدمه ی پژوهش (کلیات)‌

۱-۱مقدمه………………………………. ۲

۲-۱بیان مسأله پژوهش ……………………. ۲

۳-۱موضوع و سئوال اصلی پژوهش ……………. ۴

۴-۱اهمیت وضرورت پژوهش ………………….. ۵

۵-۱اهداف پژوهش ………………………… ۸

۶-۱کاربردهای پژوهش …………………….. ۸

۷-۱فرضیه های پژوهش …………………….. ۹

۸-۱استفاده کنندگان از نتیجه پایان نامه …… ۱۰

۹-۱جنبه جدید بودن و نوآوری طرح ………….. ۱۰

۱۰-۱روش انجام تحقیق ……………………. ۱۰

۱۱-۱روش وابزار گردآوری اطلاعات …………… ۱۱

۱۲-۱جامعه آماری وتعداد نمونه ……………. ۱۱

۱۳-۱روش نمونه گیری …………………….. ۱۱

۱۴-۱روش تجزیه وتحلیل اطلاعات …………….. ۱۱

۱۵-۱ محدودیت های پژوهش………………….. ۱۲

فصل دوم:‌ ادبیات و پیشینه ی پژوهش

۱-۲ تعریف تکریم ……………………….. ۱۴

۲-۲ اهداف تکریم ……………………….. ۱۴

۳-۲ تعریف ارباب رجوع (مشتری) ……………. ۱۵

۴-۲ انواع دسته بندی مشتریان …………….. ۱۵

۵-۲ تعریف رضایت مشتری ………………….. ۱۵

۶-۲ مزایای رضایت مشتری …………………. ۱۶

۷-۲ تعریف مشتری مداری ………………….. ۱۷

۸-۲ تقسیم بندی کرامت انسانی ومشتری مداری …. ۱۷

۹-۲ تعریف شفاف ومستند سازی ……………… ۱۸

۱۰-۲ مراحل مستند سازی ………………….. ۱۸

۱۱-۲ مفاهیم اطلاع رسانی …………………. ۲۲

۱۲-۲ پایگاههای اطلاع رسانی ………………. ۲۳

۱۳-۲ طبقه بندی شیوه های اطلاع رسانی ………. ۲۵

۱۴-۲ اهم شیوه های اطلاع رسانی ……………. ۲۹

۱۵-۲ تعریف باز مهندسی واصلاح مجدد…………. ۳۰

۱۶-۲ مفروضات باز مهندسی ………………… ۳۰

۱۷-۲ اصول باز مهندسی …………………… ۳۱

۱۸-۲ مراحل اصلاح وبهبود سیستم ها و روش های انجام کار ۳۲

۱۹-۲ تعریف منشور اخلاقی …………………. ۴۰

۲۰-۲ هدفهای منشور اخلاقی ………………… ۴۰

۲۱-۲ تدوین منشور اخلاقی سازمان در ارتباط با مردم     ۴۱

۲۲-۲ مشکلات اجرای منشور اخلاقیات ………….. ۴۲

۲۳-۲ تعریف فرم نظر سنجی ………………… ۴۳

۲۴-۲ مروری بر پژوهش انجام شده در مورد تکریم ارباب رجوع (مشتری مداری)‌……………………………………… ۴۴

  • مطالعات نظری ………………………… ۴۴
  • مطالعات تجربی ………………………. ۴۵

۲-۱ پژوهش های انجام شده در خارج از ایران …. ۴۵

۲-۲ پژوهش های انجام شده در ایران ………… ۵۰

فصل سوم: روش تحقیق

۱-۳ مقدمه ……………………………. ۵۷

۲-۳ روش وابزار پژوهش …………………… ۵۷

۳-۳ جامعه ونمونه ی آماری وحجم نمونه ……… ۵۸

۴-۳ روش نمونه گیری …………………….. ۶۰

۵-۳ تعریف عملی ونظری متغیرها ……………. ۶۰

۶-۳ روایی وپایایی پرسشنامه ……………… ۶۵

۷-۳ روش گرد آوری داده ها ……………….. ۶۸

۸-۳ روش تجزیه وتحلیل داده ها ……………. ۶۹

۹-۳ تاریخچه وزارت کار وامور اجتماعی ……… ۶۹

۱۰-۳ وظایف وزارت کار وامور اجتماعی ………. ۷۰

۱۱-۳ توصیف معاونتها در وزارت کاروامور اجتماعی ۷۵

۱۲-۳ وظایف معاونتها در وزارت کاروامور اجتماعی ۷۶

۱۳-۳ وظایف دفتر ارزیابی عمـــلکرد و پاسخگویی به شکــــایات در خصوص

پاسخگویی به شکایات و راهنمای ارباب رجوع ….. ۹۴

۱۴-۳ تمهیدات واقدامات انجام شده در زمینه تکریم دروزارت کار وامور اجتماعی ………………………………. ۹۸

فصل چهارم :‌یافته های تحقیق

۱-۴ توصیف مشخصات فردی وشغلی مربوط به مراجعین ۱۰۵

۲-۴ توصیف مشخصات فردی و شغلی وسازمانی مربوط به کارکنان   ۱۰۸

۳-۴ توزیع فراوانی پاسخگویان (ارباب رجوع)‌برحسب فرضیه ها   ۱۱۲

۴-۴ رابطه بین میزان تکریم ارباب رجوع و فرضیه ها( پرسشنامه مشتریان)……………………………………… ۱۱۶

۵-۴ سنجش رابطه بین تکریم ارباب رجـــــوع ومتـــغیرهای وابسته از طـــریق

آزمـــــــون T (پرسشنامه مشتریان)‌…………. ۱۲۲

۶-۴ مقدار ضـــــــــریب همبستگی پیرسون بین طرح تــــکریم ارباب رجوع و

فرضیه ها(پرسشنامه ارباب رجوع)……………. ۱۲۳

۷-۴ توزیع فراوانی پاسخگویان (کارمندان)‌بر حسب فرضیه ها    ۱۲۴

۸-۴ رابطه بین تکریم ارباب رجوع وفرضیه ها ( پرسشنامه کارکنان) ……………………………………… ۱۳۰

  • سنجش رابطه تکریم ارباب رجوع و متغیرهای وابســــــــــــته ازطریق آزمونT

(پرسشنامه کارکنان)‌……………………… ۱۳۷

۱۰-۴ مقدار ضریب همبستگی پیرسون بین طرح تکریم ارباب رجوع و فرضیه ها

(پرسشنامه کارکنان) …………………….. ۱۳۹

فصل پنجم:‌جمع بندی و نتیجه گیری

۱-۵ مقدمه……………………………… ۱۴۲

۲-۵ نتیجه گیری ………………………… ۱۴۲

۳-۵ پیشنهادات مرتبط با موضوع پژوهش ………. ۱۴۸

۴-۵ پیشنهادات برای تحقیقات آتی ………….. ۱۴۹

۵-۵ خلاصه پژوهش ………………………… ۱۵۰

فهرست منابع …………………………… ۱۵۴

پیوستها

پیوست ۱- داده های تحقیق

پیوست ۲- پرسشنامه

چکیده انگلیسی

 

فهرست جداول

عنوان ………………………………………………………………….. صفحه

۴-۱ توزیع فراوانی و درصد آزمودنی ها برحسب محل اشتغال (مراجعین) ……………………………………… ۱۰۵

۴-۲ توزیع فراوانی و در صد آزمودنی ها برحسب سن(مراجعین)‌   ۱۰۶

۴-۳ توزیع فراوانی و درصد آزمودنی ها برحسب جنس (مراجعین)     ۱۰۶

۴-۴ توزیع فراوانی ودرصد آزمودنی ها برحسب تحصیلات(مراجعین)‌ ۱۰۷

۴-۵ توزیع فراوانی ودرصد آزمودنی ها برحسب وضعیت تأهل (مراجعین)‌……………………………………… ۱۰۸

۴-۶ توزیع فراوانی ودرصد آزمودنی ها برحسب واحد اشتغال (کارکنان)‌……………………………………… ۱۰۸

۴-۷ توزیع فراوانی ودرصد آزمودنی ها برحسب سن (کارکنان)‌    ۱۰۹

۴-۸ توزیع فراوانی ودرصد‌آزمودنی ها برحسب جنس (کارکنان)‌    ۱۱۰

۴-۹ توزیع فراوانی و درصد آزمودنی ها برحسب تحصیلات (کارکنان)‌   ۱۱۰

۴-۱۰ توزیع فراوانی و درصد آزمودنی ها برحسب وضعیت تأهل (کارکنان)……………………………………… ۱۱۱

۴-۱۱ توزیع فراوانی و درصد آزمودنی ها بر حسب تاریخ استخدام(کارکنان)……………………………………… ۱۱۲

۴-۱۲ توزیع فراوانی پاسخگویان (ارباب رجوع )‌برحـــــسب جلوگیری از اتلاف

وقت وترددهای اضافی ……………………. ۱۱۳

۴-۱۳ توزیع فراوانی پاسخگویان (ارباب رجوع) برحسب اطلاع رسانی مناسب ……………………………………… ۱۱۳

۴-۱۴ توزیع فراوانی پاسخگویان (ارباب رجوع)‌برحسب ایجاد منشور اخلاقی به

منظور برخود مشفقانه با ارباب رجوع ……….. ۱۱۴

۴-۱۵ توزیع فراوانی پاسخگویان (ارباب رجوع)‌برحسب جلوگیری ازسردرگمی

وصرف هزینه اضافی ………………………. ۱۱۵

۴-۱۶ توزیع فراوانی پاسخگویان (ارباب رجوع) برحسب جــــــلوگیری از حس

بد بینی درارباب رجوع……………………. ۱۱۵

۴-۱۷ توزیع فـــــــراوانی پاسخگویان (اربــــــاب رجوع)‌برحسب متغیر مستقل

(طرح تکریم) …………………………… ۱۱۶

۴-۱۸ سنجش رابطه بین میزان تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از اتلاف وقت و

ترددهای اضافی (پرشنامه مشتریان)‌………….. ۱۱۷

۴-۱۹ سنجش رابطه بین میـــــزان تکریم ارباب رجوع واطلاع رسانی مناسب به

مراجعین (پرسشنامه مشتریان)‌………………. ۱۱۸

۴-۲۰ رابطه بین میزان تکریم ارباب رجوع وایجاد منشور اخلاقی ( پرســشنامه

مشتریان)‌………………………………. ۱۱۹

۴-۲۱ رابطه بین میزان تکریم ارباب رجوع و جلـــوگیری از سردرگمی وصرف

هزینه های اضافی (پرسشنامه مشتریان) ………. ۱۲۰

۴-۲۲ رابطه بین میزان تکریم وارباب رجوع و جلوگیری از حس بدبینی در ارباب

رجوع ( پرسشنامه مشتریان)‌………………… ۱۲۱

۴-۲۳ سنجش رابطه بین تکریم اربــــــــاب رجوع ومتغیرهای وابســــته ازطریق

آزمون T (پرسشنامه مشتریان)‌……………….. ۱۲۲

۴-۲۴ ضریب همبستگی پیرسون بین طرح تکریم ارباب رجوع و فرضیه ها

(پرسشنامه ارباب رجوع)…………………… ۱۲۳

۴-۲۵ توزیع فراوانی پاسخگویان ( کارمندان)‌برحسب جلوگیری از اتلاف وقت و

ترددهای اضافی………………………….. ۱۲۴

۴-۲۶ توزیع فراوانی پاسخگویان (کارمندان)‌برحسب اصلاح ومهندسی‌مجدد در

روشهای انجام کار. ……………………… ۱۲۵

۴-۲۷ توزیع فراوانی پاسخگویان (کارمندان)‌برحسب اطلاع رسانی مناسب به ارباب

رجوع …………………………………. ۱۲۶

۴-۲۸ توزیع فراوانی پاسخگویان (کارمندان )‌برحسب ایجاد منشور اخلاقی ……………………………………… ۱۲۶

۴-۲۹ توزیع فراوانی پاسخگویان (کارمندان)‌برحسب نظرسنجی از مراجعان……………………………………… ۱۲۷

۴-۳۰ توزیع فراوانی پاسخگویان (کارمندان)‌ برحسب تشویق کـــــارکنان متعهد

وتنبیه کارکنان خطا کار …………………. ۱۲۸

۴-۳۱ توزیع فـراوانی پاسخگویان (کارمندان)‌بر حسب جلوگیری از سردرگمی و

صرف هزینه های اضافی ……………………. ۱۲۸

۴-۳۲ توزیع فراوانی پاسخگویان (کارمندان)‌برحسب جلوگیری ازحس بدبینی در………………………………………

ارباب رجوع. …………………………… ۱۲۹

۴-۳۳ توزیع فراوانی پاسخگویان (کارمندان)‌بر حسب متغیر مستقل (تکریم ارباب

رجوع )‌………………………………… ۱۳۰

۴-۳۴ سنجش رابطه بین تکــــریم ارباب رجوع و جلــــــوگیری از اتلاف وقت و

ترددهای اضافی (پرشسنامه کارکنان)‌…………. ۱۳۰

۴-۳۵ – رابطــــــه بین تکریم ارباب رجوع واصلاح ومهندسی مجدد در روشهای

انجام کار( پرسشنامه کارکنان)‌…………….. ۱۳۱

۴-۳۶ –رابطه بین تکریم ارباب رجوع و اطلاع رسانی منــــــاسب به ارباب رجوع

(پرسشنامه کارکنان)‌……………………… ۱۳۲

۴-۳۷- رابطه بین تکریم ارباب رجوع وایجاد منشور اخلاقی به منـظور برخورد

مشفقانه با ارباب رجوع (پرسشنامه کارکنان)‌….. ۱۳۳

۴-۳۸ رابطه بین تکــــریم ارباب رجوع وجلوگیری وایـــــجاد نظر سنـــــجی از

مراجعان ( پرسشنامه کارکنان)‌……………… ۱۳۳

۴-۳۹ سنجش رابطه بین تکریم ارباب رجوع و تشویق کارکنان متعهد با برخورد

با کارکنان خطاکار……………………… ۱۳۴

۴-۴۰ رابطه بین تکـــــــریم ارباب رجوع وجلوگیری از سردرگمی وصرف هزینه

اضافی (پرسشنامه کارکنان )‌……………….. ۱۳۵

۴-۴۱ رابطـــــه بین تکریم ارباب رجـــــوع و جلوگیری از حس بدبینی در ارباب

رجوع (پرسشنامه کارکنان)‌…………………. ۱۳۶

۴-۴۲ سنجش رابطه بین تکریم ارباب رجوع و متغـــــــیرهای وابسته از طریق

آزمون T (کارکنان)‌……………………….. ۱۳۷

۴-۴۳ ضریب همبستگی پیرسون بین طرح تکریم ارباب رجوع و فرضیه ها

(پرسشنامه کارکنان)……………………… ۱۳۹

 

فهرست اشکال

عنوان ………………………………………………………………….. صفحه

۲-۱ انواع دسته بندی مشتریان …………….. ۱۵

۲-۲ روز تحولات تاریخی تئوریهای مدیریت …….. ۴۵

۲-۳ سه جهت گیری استراتژیک ………………. ۴۶

۲-۴ شاخص های تعیین رضایتمندی مشتریان در صنعت بانکداری    ۵۵

۳-۱ نمودار تشکیلاتی وزارت کار و امور اجتماعی . ۷۳

 



2,000 تومان

قالب بندی: word-کاملا آماده و ویرایش شده-154 صفحه

قیمت: 2000 تومان

برای محصولات دانلودی پس از پرداخت آنلاین ،لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود

اخطار: این پروژه ها فقط جنبه کمک آموزشی دارند و از ارائه به عنوان پروژه درسی خودداری فرمایید(درغیر اینصورت عواقب متوجه خریدار است و سایت مسئولیتی ندارد)

موضوعات :
تحقیق

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.